top of page
Schermafbeelding 2022-03-17 om 13.53_edited.jpg

Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar souljoy@live.nl

​

Wij zijn ongelooflijk blij met jou als klant en proberen altijd samen naar een oplossing te zoeken:-)

​

Leidt dit echter niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur

via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

​

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

bottom of page